Головна » 2017 » Листопад » 21 » « Я – громадянин правової  держави»
09:34
« Я – громадянин правової  держави»

« Я – громадянин правової  держави» - під таким гаслом пройшла декада з правового виховання в нашому навчальному закладі. Традиційно, декада передбачала цілу низку  різноманітних заходів, що мали на меті  виховання в учнів поваги до  законів і  правил людського співжиття, готовність дотримуватися й виконувати закріплені в них вимоги. Але, мабуть,  найцікавішою, та й напевне, і найскладнішою,  формою, яку ми обрали, були дебати. Дебати – це чітко структурований та спеціально організований публічний обмін думками між сторонами з актуальної теми. Обрані команди аргументовано доводять тезу, запропоновану для обговорення, а інші – опонують їй.  Це нова форма роботи для нашого навчального закладу, яку ми спробували запровадити серед учнів як старших класів, так і учнів середньої ланки.

Чи є наша країна правовою державою; чи мають право батьки  втручатися в життя своїх неповнолітніх дітей; чи захищена законом дитина в нашій країні; - ось такі важливі й досить серйозні питання сьогодення обговорювали найдосвідченіші учасники дебатів – учні 10-11 класів.

Що варто знати нашим співвітчизникам при виїзді за кордон, щоб не потрапити в біду, якими знаннями вони повинні бути озброєні, і ще багато інших подібних запитань  обговорювали учні 9-х класів, адже  актуальність цієї тематики диктує наш час.

Дуже хвилювалися юні дебатери  5-х класів, адже для них – це перший такий досвід відстоювання  власної думки перед великою аудиторією. Чи існують права без обов язків, з чого складається правова культура, і нарешті – Конвенція ООН про права дитини, - все це стало предметом  жвавого обговорення учасників процесу.

11-12 років – це вік, коли ще не сформовані власні принципи, коли діти ще не знають,  як правильно себе поводить у тій чи іншій ситуації. Тому й з ясовували  вони , що ж таке слабкість і що ж таке боягузтво,  чи тотожні ці поняття, чому люди бояться (або соромляться ) просити про допомогу,  і яких конкретних ситуацій це стосується.

 Тема дебатів 7-х класів – мабуть, найактуальніша не тільки для учнів, але й для більш дорослої аудиторії.  Що несе в собі мережа інтернет – загрозу, небезпеку, чи величезний простір можливостей? Які є ризики онлайн-спілкування? Цікаво було спостерігати, як по-дорослому впевнено, часом мовою статистики,  дебатери відстоювали свою точку зору.

Приємно вразили на дебатах учні 8-х класів. Інтелігентність і вихованість – чи тотожні ці поняття; що впливає на  формування цих рис в людині; яку роль відіграє спадковість? Дебати переросли в дискусію, навіть в полеміку, і якщо б не  обмежений умовами регламенту час, учні ще б довго доводили своє бачення цієї проблеми.

Отже  використовуючи  таку нетрадиційну  форму  проведення декади можемо  сказати,  що  вона є  досить  ефективною  і цікавою і  зорієнтована на  практичне  застосування вже  набутих знань  і набуття  нових.

 

 

 

Категорія: Новини | Переглядів: 127 | Додав: tan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]